THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

10 June 2009

Feelingness or Peelingness??


ok sesekali berjiwang jap..tp xder makna la sgt kan....ehem ehem..announcement..bila hati sudah bebunga apakah tandanya....apakah itu CINTA....oh belum berbuah masak lg yer!! br takat daun2 berguguran...ecehhhhh...uhh damn..mcm x pnh berskandal bercinta bila jumpa org yg menghargai kita..terasa sesuatu..feel ..happy sehappynya ..senyum smpi ke otak opps telinga saja ckp...tp mcm takut la nk tunjuk suka..tau je la perangai laki ni..mula2 je excited...tu yg skrang wat2 perangai gedik,ngada eksyen, kerek.....owh xpe skrang masih proses gaduh2 manja gitu...ahahah..ntah la ek..aku klu ngan dia ada je benda x kena...gaduh merajuk pujuk...klu leh nk tumbuk ...heheh..tp mcm serasi..ala2 cinta gila gitu..."kita berdua jauh berbeza, langit & bumi tp serasi"....huhu siap lagu lg....bila jumpa peelingness la neh..(pengelupasan telah berlaku)...so far status x declare lg..masih main2 tarik tali..ahh sori la kan nk suh aku lepaskan tali...lg aku ikat kuat2 lg ada...klu ko terror lepaskan la...hukhuk..."duhai cintaku sygku lepaskanlah..perasaanmu, rindumu"..jiwang lagi...gelissss....wat masa ni kita gayut2 cam monyet la ...lama x main gayut2 ni...jumpa pn jarang sekali kan..yg pntg hati aku mcm dh jadi dua plak ...sebab kamu....oh somebody save me lor...kitaorg ni cam BENCINTA pn ada...benci tp cinta..
"Sakitnya aku
Membenci kamu
Sakit lagi mencintai mu
Dan aku pergi
Tapi kembali
Benci aku mencintai diri mu
Ku benci… Kamu ..Ku cinta… Kamu"
opsss..mak rasa nk anggap skandal je la dulu...buleh ??? sbb sblm nk jumpa org yg benar jodoh kita kena lah jmpa yg salah..masalahnya aku ni byk no jumpa yg salah...baper byk daaaaa..iya yg benar2 lum jumpa yg betul...nasib la kan..masing2..tp bila xcari sekali dtg aku yg confuse ni...YANG MANA SATU..(nk je aku bahagi hati2 ni..saja tamak)..klu x der..aku cam cicak berak kapur mengelupur...camno tu????apa pun KU BAHAGIA....

16 comments:

❀aRaBeLLa❀ said...

sis saye amat "paham" situasi sis skg..ade flora cinta dlm hati eahh..**winkk

Mimy Hamid said...

arabella : macih sbb paham situasi yg dialam fana cinta..opss skandal

diana aziz said...

Pilih 1 antara 2... Pilih yg terbaik.

Kalu nk jadikan slh sorang tu scandal pn, blh gak. Hahaha... *jahatnye aku... :-D

Mimy Hamid said...

tintadarihati : skarng tgh skandal la ni..sbb lum rasa jumpa yg baik..huhu

Unknown said...

tambah je lg sorg..
leh nyanyi lagu madu 3 lak.
ngeh3.

Mimy Hamid said...

nolly dolly : alang2 terus 4 la..ckp kuota..madu 4..uhuhuh

MamaIcha said...

biar cinta datang sendiri...sebelum tue, kita enjoy dulu :D

Mimy Hamid said...

busyuksayang : ya sgt enjoy

dillazag said...

beb, yang jumpa kat tempat lalak, eh, karaoke tu ke?
hihhihihi

Mimy Hamid said...

dillazag : hihihihiihihih...apa2 aje

Unknown said...

hahah! cam comel je entry nieh.

kella said...

ku ingin nikmati...
segala jalan yang ada dihadapku..
kan kutanamkan cinta tuk kasihku..
agar ku bahagia...

Mimy Hamid said...

emynz : huhu comel la sgt..

Mimy Hamid said...

kella : kemain ko siap nyanyi lagi.. yer bg la aku bahagia plak..hhe

kella said...

itu lah.. lagu tu aku tuju kat kau la tu.. agar.. kau bahagia..
cheeeers...

Mimy Hamid said...

kella : tq yang..muahh

Google