THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 June 2009

Abahku Terbaek Wokkkkkkk


Sempena Hari Bapa 21 June (Ahad)...Aku tujukan khas lagu ni khas utk abah aku tersayang En Abd Hamid Puteh....eceh ala2 superman clark kent vs smallville..lagu ni byk pengertian isi hati seorang bapa...bkn mudah menjadi bapa...byk gk cabarannya...what most i can say UR GREATEST FATHER......ur everything to me......Terima kasih sbb menjadi penyabar dlm nk menangani emosi, kerenah anak dara mu ini...byk songeh kan...tp kngah tau abah wat semua tu sbb tanggungjawab terhadap anak2 yg di kasihi...Love u So much..cerita psl abah aku ni..kecik2 aku manja gak ngan abah..dh besor ni aku lebih selesa bercerita ngan mak ..sbb sama2 pompuan kot..abah aku ni la selalu hntr aku ke sekolah..kije lama..isk isk malu la dh besor2 gi keje abah hntr..aku x peduli sbb aku mls nk naik bas..kecuali kalau kekasih gelap pakwe's aku amik...abah x hantar le ..abah aku ni cool skit org nya..berbanding mak aku dia kurang pemarah..tp kuat bebel..(kalau smpi time bebelan) terbalik la plak dr mak...abah aku ni dia byk diam skit..kurang bersuara.....tu yg anak2 naik tocang menternak lemak tepu...bila satu tahap dia angin siap la semua...mmg talipinggang le jawab nya ..nasib le..tp pastu dia x smpi hati plak..then dia leh minta maap blk..oh abah ku..ptt aku yg minta maap..tp aku malu nk sebut maaf..hihihi..sbb aku salah..apapun abah mmg cool sentiasa....itu aku salute....bab bf pn ok...x kesah punya tp klu introduce laki2 pilihan blk umah...abah aku akan buat muka serius..ha cuak la masing2...x kenal maka x cinta..dh kenal plak lain citer..abah aku ni dh kenal org suka no bercerita 44 hari 44 mlm xhbs...suka story mory lg2 bab isu semasa....nk tackle aku kenalah rajin baca berita..br leh tackle bapa mentua aka bapa aku...haruslah kann ciri2 bapa yg terbaek wokkkkkkk....sayang abah forever...


Superman(It's Not Easy to be Me)©Five for Fighting
I can't stand to fly
I'm not that naive
I'm just out to find
The better part of me
I'm more than a bird
I'm more than a plane
More than some pretty facebeside a train
It's not easy to be me
Wish that I could cry
Fall upon my knees
Find a way to lie
About a home
I'll never see
It may sound absurdbut don't be naive-
Even Heroes have the right to bleedI may be disturbed
but won't you concede?
Even Heroes have the right to dream
It's not easy to be me
Up, up and away: away from meIt's all right
You can all sleep sound tonight
I'm not crazy or anythingI can't stand to fly
I'm not that naive
Men weren't meant to ride
With clouds between their kneesI'm only a man in a silly red sheet
Digging for kryptonite on this one way street
Only a man in a funny red sheet
Looking for special things inside of meIt's not easy to be me.

2 comments:

diana aziz said...

Selamat Ari Bapa to all fathers in da world!

Mimy Hamid said...

tintadarihati : yup happy fathers day

Google