THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

08 April 2009

Ini Bukan Reject Shop ya...

Hot question.!!...ahahah ..mcm kes besar hebat la plak..misi aku adalah nak menjawab soalan dari pertanyaan org sekeliling...yg dok bertanya..."Pilih yg camner??".."Dah ada soulmate lum??"..."Bila nak kahwin??".."Napa x cari BF??".."Xder pengganti baru ke??"..ahahhahaha..ni pengakuan berani mati mak dlm blog...dahsyat soalan2 yg di tnaya...hmm aku rasa mcm diwawancara secara virtual...leh gitu !!...kawan2 yg kenal aku sure tahu kot...agak lama aku masuk kelas "Pemulihan Hati Perasaan"...heheheh ..ada sesapa nk join the club?? oh kelas dh ditutup yer...then pastu bila pulih sikit...kira jiwa mak dh kental ...opsss..ok kawan2 ku...sbnrnya mak tidak anti lelaki yer...sebalik nya mak banyak kawan ngan laki...jd jgn la slh faham....cuma ada masa2 terlampau.. time mak x menentu tu mak keciwa skit jek nk rapat2 ngan laki2 yg nk couple2 ..mak x ready lg time..tu maafin ya pada cowok2 yg gue udah tolak'in....skrang gua udah sedia..tp sediakan dulu uangnya....hahahaa (giler RM tul la minah ni..$$$$) ...opps
Berbalik pada misi ya.....jeng jeng...after finish yet ngan Z..mak ada kenal beberapa laki...mak sudah cuba ok!!!.tp misi mak x berjaya..sapa harus disalahkan..?? mak ke?? oh no no!!....mak telah mencuba sedaya upaya smpi titisan terakhir!!.ceh wahhhhh..even skrang ramai gk tanya regarding my age..x risau ke?? hmmm sikit2 la tp mak masih muda belia remaja..ala2 sweet 24 gitu..phewittttttttt.....ada beberapa cowok yg bertakhta dia hati gue selepas Z..see mak x tutup hati tau...sorila bkn nk aibkan org tp inilah dia jejaka2 yg telah mencuri hati aku...ahahah..tp dulu je la..skrang tidak...
AM
this guy dtg tiba2 je in my life..btw he's my opis matte previous..never know him b4..mula2 mmg la nice guys..alasan org ke3 lg..damn it..mls tul nk layan pompuan2 org ke 3..jd REJECT
B
kenal kt TM ...org pertama tackle aku kt TM..huhuhu..mula2 kata frust cinta...last2 dgr dr org lain dh khwn ..pe citer..pastu leh bg alasan streotype..pilihan keluarga..hmmm pastu terhegeh asyik dok call aku..sori naik lori mak x layan REJECT
FA
mamat anak ikan..dia footballer...umur muda dr aku...tp muka matured leh tahan la...kenal kt TM gak ..kawan ngan B...my taste..tp syg perangai cam hampeh...manja x bertempat...mak geli...mak xleh masuk ngan dia so REJECT
SH
sweet guys..sbb soft spoken person..dulu keje nun utara..syhh..selalu gayut tepon jekk..kenal masa dia jd praktikal student kt opis lama ...lost contact..pastu rapat blk...baru nk rasa sayang2..dia kantoi ada awek...aku tgk comment kt fster bersyg bagai..asyik deny je..mak benci ..then mak blah ...baru2 ada sms mak..hmm ada aku kisah?? so REJECT
SYN
hmm well this guys..gue syg bangat...tp gue rasa tertekan ngan perangai dia yg terlalu senyap...y i like this guy sbb dia pn mcm SH soft spoken..mmg ditakdirkan mak dpt mamat senyap la...mak kan kecoh...huhuhu..tu yg x lekat..tp serius mak mmg cinta gila ngan dia...mana x nya mak kawan ngan dia 3 thn !!!!!..best buddies...tp frust cinta x smpi 1 thn...dia senyap je...tp mak mmg xleh lupa dia..satu2 nya lepas Z yg aku syg...tp aku x tau apa salah aku...sms x jwb..call x angkat..so what..mak angkat kaki blah...baru2 ni ada contact mak blk....perlu ke???.hmmm sori mak x layan...REJECT
TM
heheheh..mcm nama telekom plak...mamat ni dr pntai timur..ermm sian dia..byk alasan aku bg..bkn aku x suka dia tp..ada sebab..dia mmg betul2 serius la...maaf la atas faktor2 tertentu aku tpaksa menolak...huwaaaa..mamat ni keje gempak...gi overseas je...klu aku piluh dia sure mak skrang asyik mkn angin overseas ..x gitu???kuang kuang....apapun REJECT
I'm SORRY...bkn nak kutuk2 org..aku sndri pn kadang2 ada silly mistake yg aku buat ..dlm hidup ni klu xder dugaan no challenge la..for me apa yg berlaku biar kan lepas...cuma aku harap selepas2 ni..(to this GUYS esp) tolong la jgn ganggu hidup aku lg...korang nk bahagia korang nya pasl...xder kena mengena ngan aku..dulu nya citer itu hal dulu...skrang gua ada life gua okey...PLZZZZZ..TQ

3 comments:

dillazag said...

Amboi Mimi... A,B,C,D,E, sampai Z ada.. Kelass gitu...

mimi's mayonnaise said...

ehhh.. betul laa.. u pun SMSG meh?

jap2.. masuk form 1 tahun bila?

tHEoNeANDoNLy said...

ayo.. mayaknyer boipren...!! hehe..

Google