THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

06 March 2009

Kisahnya....Jumaat



Jumaat is Friday..Friday is Jumaat...mmg sama yg beza omputih n melayu le..bkn Jumat ok..(hehehe nama ex bos aku dulu kt STSB)..sori bos pinjam nama...jgn saman i ok....Jumaat kan hari penghulu segala hari..Jumaat juga byk peristiwa dalm islam..yang aku nk story adalah napa aku suka hari jumaat sbb adalah berdasarkan pendapat peribadi aku...tp bab malam jumaat i xleh story since i pn lum khwn okey...tp nmpknya klu hari jumaat tu semua muka ceria je...ehem ehem...lu pikirla sendiri ...heheheeh..

Casual Day
Yes la...biasa co lain hr jumaat hr melawa berbaju kurung tp kt opis aku ni..hr pki jeans sedunia...org muda mudi cam aku ni suka la kan...bkn apa senang ar beb blk dr keje terus menyinggah mana2 tmpt..biasa la aku kan...suka melepak...time ni la nk tgk all staff pki rugged...mcm2 fesyen beb...yg pntg x penat nk iron baju ok..sarung je jeans ..I Like...

Cuci Mata Day
ha apa definition korang...hehehe..gatal tak aku nyah...mmg kan!! kata lum khwn..hehehe..selalu aku gi gym..pastu mesti kt multipurpose hall ramai nok laki2bila pi semayang Jumaat depa nunggu nk solat jumaat..jadi mak sukaaaaaa..macam2 gaya ada....heheh..amboi gatai nya..takde la, tapi rasa mcm, eii,bagusnya laki2 nileh wat calon menantu..opssss aka husband..ala bukan aku je sorang yang ada ke obsesi bab ni...gurls pn sama gk kan...xpelah jgn nk cover2...rugi no...tp mak lalu jual mahal ok..tu yg x dpt ngorat tu...ahahahah

Rilex @ Malasan Day
Yerla last day keje kan...mcm malas je nk buat keje..rasa cam nk balik cepat...nk tido sepuasnya...keje yg ada & x penting simpan utk monday..tp kan kadang tu amik ko keje byk la plak...then the submission day is on monday...adoi..x ke haru nk siap kan..time ni dh pkr apa ek nk buat on weekend...???hmmm

Balik Awal
ni pn best sbb chow cepat..time hour stop by 5pm...yesssssss..selalu 5.30pm tp x pnh pn blk sharp...ada je koje nya..tp klu dh jumaat nya pasal kul 5 sharp cabut..byk aktiviti menunggu aku di luar ..huhuh ..cam biasa melepak kopitiam...x pn window shopping...blk umah awl2 pn ada beb...huhuhu ..mak kan anak dara lg okey.....girl days out bebeh...


Yg x best time nk balik tu..sendiri mau ingat la...jam nk mamp**...agaknya org pn x sabar nk smpi umah kot u yg berpusu2 kuar tu...well its TGI FRIDAY again...selamat berhujung minggu semua



p/s : Salam Takziah to Amud atas pemergian ibu tercinta ..Makcik Sariah..semoga Roh ditempatkan org2 yg soleh..amin...Bersabar ye mud..

No comments:

Google