THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

08 March 2009

Hari Aku & Mak only !!

Selamat HAri Wanita semua...semoga nasib kita sebagai wanita terbela...di dunia & akhirat..x dinafikan..peranan wanita dlm byk aspek penting tau...opsss..bkn nk citer psl wanita..aku nk wish je...baca tittle cam x caya je..mana adik2 aku?? huuhhuuh...sumer x ikut...dh tentu ekin x blk..dira plak skrang dh ada geng berjln je kejenya..

Di satu petang yg hujan sgt la lebat...aku berdua with mak jalan2..


destinasi kita ke Jusco Au Setiawangsa...


gambar aku sorang wajib !! jd refelection amat pntg wlupn lokasi di toilet yer


mak jom kita wat teknik reflection...mak aku pn terbabit sama



opss mak jgn pndg kamera ..pndg cermin...wah sudah pandai mak ku



aku n mak saja berdua..heheheh..adik2 ku jgn jeles......


lepak2 kt oldtown...



mak jom pose lg...mak wat muka bosann da....uhu


mak minum honey lemon ice...mana meal ni??


mak surrender dh boring nk pose...eheheh..



Inilah hari2 weekend ku bersama beloved mak...yg pasti seronok sbb ekin & dira xder..klu x sibuk je korang dua tu...huhuhu

1 comment:

diana aziz said...

it's a best moment kalau kita bdua je dgn mak kite... X delah org lain yang nak enter frame.. Hehehe...

Google