THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 January 2009

Meet My Girl on Weekend

on weekend last day..rasa time aku pack...sbb dh plan ngan geng GXIXG nk jumpa...susah tul nk jumpa2 ngan diorg ni...nnt sorang ok..yg lain ada x ok lak..yerla masing2 ada komitmen masing2 ngan family..lg plak ada yg dh khwn ..beranak pinak...tp apapun yg plg best..wlupn diorg ni masing dh bekeluarga tp persahabatan ttp utuh...gaduh tu ada gk..tp adatla kan ....x gaduh x trill..tp mcm adik beradik..air dicincang xkan putus...sayang u all..first plan nk kumpul semua on sabtu..tp ramai plak x dpt nk pegi atas sbb keje ..pastu alih2 aku kena temankan bai sbb on ahad br plan nk wat pot luck simple je...konon simple la...aku teman kan melor gi umah dia kt tasik biru..sg buloh..wow umah melor lawa nya...cantik sgt interior laman umah dia...teruja aku beb..aku smpi ngan bai ngan bawa hadiah utk pemangkin semangat buat dia..kitaorg bg teddy bear n bantal..nmpk reaksi wajah ceria n gembira...happy to for her..

then esoknya ahad...plan utk meet my girls ..alamak aida, baby adamia demam..diana mamat plak sedara dtg umah..sian diorg x dpt join..next time ek..yg lain2 mcm nifah (no transport),amy n jijah (dlm pantang), ill(kt kedah), bai (blk umah mak mentua), farah(jai xder)...xdpt nk join...jadi kitaorg je la yg join.mas,syira n tj, ogy n man , aku n jan but suprise syerol with partner ...YOT...welcome to board...aku n jan la yg xder bf...jd partner sign kontrak ...hahahah....but happy to syerol..finally she's serius to being a relationship with Yyot..yg kelakar tu yot ni senior sekolah kitaorg...jumpa pn kt facebook...ahahah...mmg la jodoh tu x leh jangka kan...congrats dear..

really enjoy the meal potluck yg bawa sorang sikit...aku nugget, kuaci, sosej..syira bawa ayam masak merah ...jan pulak dadih..syerol drummet ayam...ogy masak sayur...(sgt la best !!!!!!!!!).....tuan umah melor masak nasi..buat air dn smbl dibantu oleh ibunya lauk pauk...well i really miss the moment with my girl...seronok sesekali jumpa..ketawa..lawak..gurau..biasa ar tu...so klu dh jumpa tu x sah klu xder plan on petang...apa lagi...KARAOKE time...kitaorg decide nk nyanyi kt KTV ampang park...wah best sakan semua...tmasukla ahli baru si yot..mula malu2 segan gi bagan pastu dia yg conquer...huhuhu..aku, sya, jan, syerol...biasalah melalak , menari x hinggat..terjerit2...ogy n man x dpt join...kena gi umah mak ogy...eheheh..walhal man b4 ni dh beria ajak gi Karaoke...xpe next time beb...so much fun with u girl...till we meet again

tunggu pic2 sepanjang weekend ni yer.........tungguuuuuuuuu

1 comment:

Anonymous said...

amboi sedey nye aku,yela mentang2 aku jarang join korang,sampai nama pun not in the list...uhukuhuk....

Google