THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

08 January 2009

Kadang Terkenang......

Ermm..lately ni sejak thn baru ramai menegur kata aku mcm something wrong..what heppen to me??? muka pucat semacam...aku rasa ok je...ntah la..tp aku lately ni susah nk lelap mata...smbl tu aku terkenang kan macam2 peristiwa...aku x nak ingat...tp terkenang...camner?? btw aku tiba2 terkenang Z..ai camner la terkenang dia ni...oh tidak mungkin kerana sayang tp aku terganggu oleh perasaan aku sndri...dia telah jauh..jauh dari aku...sekali sekala rindu dtg tiba2 ngan memori2 silam...pastu esok nya dia call aku ..btw kitaorg masih baik lg as kawan...tp on that day dia call dia told aku dia not feeling well..(got fever)..suara pn slow..but its remain me the memories...oh aku x nk ingat..tp terimbas...payah aku nk tolak ganguan perasaan ni...bila anasir syaitan dtg..terbit plak rasa ingin kembali semula...oh no no..enough plzzzzzzz....

Then aku dikejutkan ngan berita dr sahabat baik aku MELOR..n juga GXIXG aku...dia didapati kena KANSER RAHIM/SERVIKS...pilu, hiba aku dgr suara tangisan dia bgtau ...actually b4 ni melor mmg ada problem gyne since condition period dia yg x regular..setahun sekali je...sian dia..pastu baru2 ni plak dia ada mengadu dia ada pendarahan byk..pastu dia disahkan gugur..xder rezeki..rupanya inilah simptom2 nya ...melor ni kawan aku since umur 10 thn till now (what a years hah !!)...kami bermain, bergurau senda tawa bersama..dh mcm adik beradik....terkenang kembali saaat kemanisan zaman kanak2, remaja, sekolah, dn sehinggala dia berkahwin..akrab kami tidak berubah..sperti dulu...she suppose to being a Teacher course (KPLI) on 15/1/09.. "Ya Allah selamatkan kawanku MELOR dunia & akhirat" amin...aku berdoa semoga penyakitnya bkn di tahap yg serius..semoga ada harapan untukmu sahabatku...semoga tabah menghadapi ujian dr ALLAH swt...

Melor , bai & me with masrina & baby


Melor, syerol & me

No comments:

Google