THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

24 September 2008

UPDATES..........

waduh2 lamanya x update blog ni...bkn pa...kesibukan keje buat aku lupa nk mengupdate blog aku....byk benda berlalu dan masih berlaku dlm hidup aku...cuma aku x nk ingat apa yg melanda aku...Apa yg pasti..aku x der rasa dendam ngan DIA...cuma aku masih x pasti apa sebenarnya yg berlaku antara kami..tanpa sebab + alasan..DIA perlu diam seribu bahasa...its ok..mayb it your decision...but aku cuma DIA tau yg aku rindu dgn kenangan2 aku dan DIA cipta...opss..plzzz let it be by the way...pejam pejam celik dh setahun aku di TM..x sangka aku dpt bekerja di salah sebuah company yg agak gergasi di Msia...SYukur Ya Allah..membuka peluang baru dlm hidup ku...6 thn aku bekerja keras di sebuah syarikat sdn bhd dan kini aku beralih ke co. GLC berhad...dlm tempoh setahun bekerja..byk dugaan yg aku hadapi...tp aku menarik nafas lega..akhirnya semua itu telah ku telan dan hadapi dengan setabah2nya...dr aku cuba mengenal sikap bos aku..akhirnya aku dapat menyesuaikan diri aku bekerjasama dgn dia..so far dia blh bersembang ngan aku.. .samalah jugak dgn rakan2 sepejabat ngan aku disini..mula2 agak janggal..mayb aku masa mula2 aku masih merindui kawan2 lama di opis lama...aku agak pyh nk menyesuaikan diri..semakin lama dekat di hati...aku semakin rapat dgn mereka semua...diorg pn sama gk perangai cam aku sbnrnya..ada yg giler2..sporting..leh bawa sembang...semua benda ini menjadikan aku semakin seronok untuk meniti kehidupan yg mendatang.

No comments:

Google