THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

26 September 2008

Salam Lebaran

Salam Aidilfitri utk semua dan Maaf Zahir Batin...termasuklah salah laku perbuatan..teringgung kata-kata...terkasar bahasa..halalkan mkan n minum...dan jgn lupa berhati2 di jalan raya..drive safely..ingatlah org tersayang...i will take a leave form 25/9/2008 til 3/10/2008..wah almost 9 days i'm free without an upload work at office...yahooo....time to take a break...happiness with family....persiapan raya thn ni pn biasa2 je...baju raya un 1 helai..our family theme is PURPLE...til wait my baju raya ok...bg aku stp bulan aku ada bj baru jd rasanya x perlulahaku membazir sakan dengan membeli belah berhelai2 baju...cukupla dgn sehelai baju di pagi raya ..itu pn sudah memadai bg aku...bj yg aku tempah stp bulan tu pn aku hanya sempat pakai sekali ...ada yg langsung aku x pki lagi..cuma lepas raya aku fokus pd bj utk pegi ke kenduri kawan2 aku...maklumlah lepas raya byk kenduri khwn menanti..itu lepas raya punya citer n budget...hehehe...duit raya pun aku dh siap tukar..cuma thn ni rasa mcm agak sesak skit la...kesan inflasi nmpk ketara skit..or aku berlebihan berbelanja atau mmgcosting budget?? berapa aku nk bg itu x pening ..yg penting aku niat utk sedekah kanak2...aku pn pernha jd kanak2 ..jd time aku memberi duit raya ....kuih raya da yg tunjuk2..dn aku buat...simple cookies je..biskut arab , biskut smperit..jadilah yerk...heheheh..aku blkkg on 30/10/2008 umah nenek aku kt muar, johor..lama rasanya x blk...


Lastly, pada DIA sekali lagi aku mohon maaf atas peristiwa2 yg x disengajakan dan yg telah berlaku...ampun dan maaf di pinta...segala yg berlaku anggap la ada hikmah disebalik semuanya...semoga DIA berbahagia di hari raya di samping org tersayang...

No comments:

Google