THE HUSBAND & WIFE :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

21 July 2008

Yesterday n yesterday

hola..my weekend is nothing to do..i'm juz do the keje umah ..laundry+cooking+ironing+watching tv & dvd..suck so bored...how could me...hehehe..mmg x kuar langsung on sabtu..tahap kemalasan amatlah tinggi..bangun kul 14.30pm giler kan...hahah..mmg x sedar langsung...bila my mum bising..tgk jam..mmg terkejut...giler la xpnh aku bangun jam ni...ntah apa aku mimpi pn aku x tau..bangun2terus mak aku minta tolong masak..hmm masak pe eh?? mls nk pkir aku goreng telur dadar then sardin...heeheh simple kan..sbb kt umah xder sapa pun..mum+dad+sis dira..after cook rest jap layan tv..ingat nk basuh baju tp mcm tired...ermm xpela baju basuh umah abg la..(washing machine ROSAK)...x larat nk basuh tgn...i forgot my hp...i got 16 missed call...hahaha never answer...seronok gk kan sesekali tnpa hp..cool..actually sorry those to call me n i never answer..i didn't mean it..i juz forgot that i'm on vibrate that day...many apologize..haahahha....x dengar maaaaaaaaa...

on sunday bgn awl la plak...kul 9.00am...bgn2 ..aku ingat nk wat bfast je la..senang terus je lunch..(eheheh baik punya akal kan)..i'm juz prepare bihun goreng..one more punyala malas nk kuar umah..i juz try to do ice blended home made...wah great..berjaya...sedap..!! aku buat flavour milo, latte...mmg puas la adik2 aku mkn..percubaan yg berjaya...suddenly my mum ajak gi shah alam..apa lg tgk cucu dia la...lepak sana smpi kul 11 n amik tasha sekali...arhhh balik lmbt...baju x gosok lagi...

No comments:

Google